بطری 200 سی سی

بطری 200 سی سی

بطری‌های 200 سی سی از جمله محصولاتی هستند که در صنعت بسته‌بندی و نگهداری مایعات بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. این بطری‌ها به دلایل زیر توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند:

  1. حجم مناسب: با ظرفیت 200 سی سی، بطری 200 سی سی مناسب برای نگهداری انواع مایعات است که به حجم کمتر نسبت به بطری‌های بزرگتر نیاز دارند. به همین دلیل است که از این بطری ها برای آب معدنی ، نوشیدنی ها و.. استفاده می کنند.
  2. قابل استفاده در صنایع مختلف: این بطري ها در صنايع غذايي، شیمیایی، دارویی و آب معدنی های کل فروشگاه ها و رستوران ها و … استفاده می گردد. که این بطری ها با توجه به اینکه بازخورد گذشته خود را داده است بسیار امروزه مورد توجه متقاضیان و مشتریان قرار می گیرد.
  3. بسته بندی و حمل آسان: تکنولوژى پلاستىک PET باعث شده است که بسیاری از روغن ها و اسانس ها و مواد شيميائى ديگر در بطرى پت ذخیره شوند. این بطری‌ها سبک و قابل حمل هستند و به راحتی قابل بسته بندی و حمل آسان قرار می گیرند.

بطور خلاصه بخواهیم در مورد بطری های 200 سی سی صبحت کنیم باید بگوییم که این نوع بطرى ها یک جایگزین عالى جديد براى بطريهاى معمولی است که مورد توجه شرکت ها و کارخانجات ها قرار گرفته است و باید گفت که این بطری ها برای بسته بندی محصولات بسیار عالی هستند و امروزه این نوع بطری ها در شرکت ها و کارخانه جات ها استفاده می گردد و برای فروش محصولات بسته بندی خود از این محصولات استفاده می کنند.

بطری 200 سی سی یکی از محصولات مورد نیاز در صنعت بسته بندی است که به دلایل مختلف در بازار مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر شما نیز به دنبال خرید بطری 200 سی سی هستید، بهترین راه حل این است که با تولید کننده‌های معتبر و با تجربه در این زمینه همکاری کنید. با توجه به اینکه همکاران ما در شرکت بیبا پلاستیک به تولید انواع بطری ها می پردازند و سالهاست که شرکت در این زمینه فعالیت می کند کافیست با همکاران ما در مجموعه تماس حاصل کنید و با توجه به درخواستی که دارید محصول خود را انتخاب کنید. البته که تولید بطری آب استوانه ای ، بطری کتابی ، بطری 250 سی سی و … نیز در دستور کار شرکت می باشد که برای تولید محصولات خود جهت بسته بندی از این نوع بطری ها استفاده می کنند. البته موضوعی که باید اعلام کرد همکاران ما در تولید جار در مجموعه هم مشغول هستند و با توجه به اینکه امروزه جار ها در سایز های مختلف تولید می گردد همکاران ما جار استوانه ای و دیگر جار ها در سایز ها و اندازه های مختلف  را تولید می کنند.

تولید کننده بطری 200 سی سی

بطری‌های پت با ظاهری شفاف و سبک، در بسیاری از صنایع و مصارف مختلف استفاده می‌شوند. اگر به دنبال خرید بطری 200 سی سی هستید، توجه فرمایید که انتخاب شرکتی که بتواند تعهدات لازم در تولید را داشته باشد نقش حیاتی و پر اهمیتی را دارد و این که در تولید محصولات بطری خود از کیفیت لازم برخودار باشد بسیار کم که باید تحقیقات لازم را در این حوزه شروع کنید. ضمناً، لازم به ذکر است که علاوه بر كيفيت فني بطور كلي، قابليت هاي منحصر به فروش هر توليدكننده، نيز مهم است. به عنوان مثال، بعضی از بطری ها ممکن است قابلیت های خاصی در زمینه ساختاری ، ظاهری ، درب های آنها را دارا باشند. که اصطلاحا باید گفت که محصولات به صورت کاملا سفارشی سازی توسط شرکت بیباپلاستیک انجام می گیرد و همکارانمان این محصولات را با توجه به درخواست شما سفارشی سازی می کنند. بطری 200 سی سی، یکی از محصولات مورد نیاز در صنعت بسته بندی و حمل و نقل است. این بطری ها از جنس پلاستیک PET ساخته شده و به دلیل خواص فوق العاده اش، در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار میگیرند.

البته که اگر نیاز به مشاوره در امر خرید و یا استعلام قیمت دارید کافیست با همکاران ما در مجموعه تماس حاصل کنید تا آنها شما را راهنمایی کنند.

پیمایش به بالا
تماس فوری